18 תשובות
מסכימה
אנונימית
חדמש
אני חושבת שקניונים וחנויות צריכות להיות פתוחות ופשוט מי ששומר ומעוניין לא להגיע שלא יגיע
וכמובן העלה בשכר בימי שבת למי שמעוניין לעבוד בשבת
וכמובן העלה בשכר בימי שבת למי שמעוניין לעבוד בשבת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל ככה זה מדינה יהודית וככה הוחלט זה לא כפייה יש מלא ימים בשבוע אבל יום אחד שסגור אתה מתבכיינים ?
אבל ככה זה מדינה יהודית וככה הוחלט זה לא כפייה יש מלא ימים בשבוע אבל יום אחד שסגור אתה מתבכיינים ?
סופרים סגורים
וגם בחגים סגור וזה יותר מיום אחד
זה כמו שאני חושבת שצריכה להיות תחבורה ציבורית בשבת בערים חילוניות
וגם בחגים סגור וזה יותר מיום אחד
זה כמו שאני חושבת שצריכה להיות תחבורה ציבורית בשבת בערים חילוניות
אנונימית
שואל השאלה:
לפחות יומיים ויש אפשרות להזמין אוכל אם אין אוכל בבית
לפחות יומיים ויש אפשרות להזמין אוכל אם אין אוכל בבית
בני אדם צריכים את האופציה לקנות מצרכים בסיסיים גם ביום שבת:)
אנונימית
מסכימה^
שואל השאלה:
אבל יש כאלה שכן עובדים פשוט לא מרכזיים
אבל יש כאלה שכן עובדים פשוט לא מרכזיים
אז מה ההבדל^
אנונימית
שואל השאלה:
שיש הרבה אנשים בארץ ישראל ששומרים שבת מדובר פה על ישראל
שיש הרבה אנשים בארץ ישראל ששומרים שבת מדובר פה על ישראל
לא מכריחים אנשים לקנות.
אבל לאנשים שכן רוצים אין את האופציה בכלל.
אבל לאנשים שכן רוצים אין את האופציה בכלל.
אנונימית
שואל השאלה:
אז שיקנו לפני
אז שיקנו לפני
לא תמיד יש את הזמן ואת האמצעים לקנות לפני
אנונימית
שואל השאלה:
אז בעיה שלהם
אז בעיה שלהם
אנשים צריכים את הפריבילגיה הבסיסית של לקנות מזון
בכל יום
ובכל שעה
בכל יום
ובכל שעה
אנונימית
אני מסכימה איתך אנחנו מדינה יהודית לא יקרה כלום אם קניונים וחנויות יהיו סגורות
לדעתי סופרים צריכים להיות פתוחים כי תמיד יכול להיות מצב שבדיוק נגמר משהו וצריך אותו דחוף ואין איפה לקנות
לדעתי סופרים צריכים להיות פתוחים כי תמיד יכול להיות מצב שבדיוק נגמר משהו וצריך אותו דחוף ואין איפה לקנות
מדינה יהודית לא סותרת מדינה עם חופש מדת. מדינת ישראל היא לא מדינה דתית, היא מדינת לאום, את יודעת מה ההבדל?
מדינה דתית זו מדינה שמתקיימת לפי הדת היהודית, מדינת לאום היא מדינה שהוקמה בשביל לתת בית לעם מסוים.
זו אחת הסיבות לתיעוב שאני חש כלפי המדינה, באף מדינה אחרת בעולם מלבד איראן ואפגניסטן, לא תראה אוטובוסים שלא נוסעים או חנויות סגורות. רק במדינות שמתקיימות לפי חוקים פרימיטיביים מהעת העתיקה תראו כאלו דברים.
מדינה דתית זו מדינה שמתקיימת לפי הדת היהודית, מדינת לאום היא מדינה שהוקמה בשביל לתת בית לעם מסוים.
זו אחת הסיבות לתיעוב שאני חש כלפי המדינה, באף מדינה אחרת בעולם מלבד איראן ואפגניסטן, לא תראה אוטובוסים שלא נוסעים או חנויות סגורות. רק במדינות שמתקיימות לפי חוקים פרימיטיביים מהעת העתיקה תראו כאלו דברים.
באותו הנושא: