5 תשובות
בת כמה את?
או לבהות בו הרבה מידי פעם..
אבל הדרך הכי טובה מנייסיון...
היא להגיד לו "אני חושבת שאני אוהבת אותך"
אבל הדרך הכי טובה מנייסיון...
היא להגיד לו "אני חושבת שאני אוהבת אותך"
שואל השאלה:
אני השואלת - ואיך אפשר לדעת אם מישהו אוהב אותי?
אני השואלת - ואיך אפשר לדעת אם מישהו אוהב אותי?
אנונימי
הדרך הכנה והישרה שיש לומר לא את זה פשוט להיות כנים ולא להסתיר רגשות.
שואל השאלה:
כן אבל אני ביישנית כזאתי... ואם הוא גם לא ירצה... זה פוגע אז פשוט עדיף לי להבין מרמזים...
כן אבל אני ביישנית כזאתי... ואם הוא גם לא ירצה... זה פוגע אז פשוט עדיף לי להבין מרמזים...
אנונימי
באותו הנושא: