4 תשובות
לפי איך שאת מתארת את עצמך את ילדה עם הרבה ביטחון עצמי וזה טוב.
אבל מצד שני את צריכה להתנהג פחות ילדותי ברחוב לפני אנשים שאת לא מכירה כי זה עושה רושם לא ממש טוב (אם את משתוללת ומתנהגת מוזר כזה..) אבל להיות עם ביטחון עצמי זה מצויין:)
זה טוב מאוד אבל אל תגזימי שלא יציק
זה טוב כי את בטח מהילדים האלה שיודעים לעודד וזה מעולה:)