3 תשובות
תעשו הפסקה פשוט. ככה תיהיי חופשיה אבל גם תוכלי לחכות לו. יהיה לך מרחב וחופש לעשות מה שמתאים לך. זה ישמור לך גם את האופציה לחכות וגם את הלהמשיך. תתמכי בו כזה אבל תנסי אולי לראות אם יש דברים אחרים מבחוץ שאת אוהבת
קיצר. תעשו הפסקה מהזוגיות. תמשיכו להיות חברים תתמכי בו וכל זה ותיראי מה יקרה.
(מסובך מידי. אני יודעת)
אנונימית
תיפרדי ממנו למה לך לך להיות כבולה למישהו בגלל משהו שהוא עשה וצריך לשלם ועם כול הצער שבדבר וכנראה האהבה הראשונה והחבר הראשון אם תישארי איתו לא תתקדמי בשום תחום בחיים כי בן אדם שמגיע לכלא בדרך כלל פשע חיפש את הדרך הקלה וזה הדפוס התנהגות שלו תמיד לחפש קיצורי דרך ואת לא צריכה בן אדם כזה בחיים שלך את צריכה מישהו שידאג לך שיטייל איתך יחמיא לך שיפנק אותך שיהיה איתך תמיד לא מישהו שבכלא ואת לא יודעת מה איתו ומתי הוא השתחרר ומה יקרה שהוא ידתחרר את צעירה את צריכה לחיות את החיים שלך בלי להיות כבולה לבן אדם שיקח אותך רק למטה
אנונימי
תיפרדי ממנו למה לך לך להיות כבולה למישהו בגלל משהו שהוא עשה וצריך לשלם ועם כול הצער שבדבר וכנראה האהבה הראשונה והחבר הראשון אם תישארי איתו לא תתקדמי בשום תחום בחיים כי בן אדם שמגיע לכלא בדרך כלל פשע חיפש את הדרך הכלא וזה הדפוס התנהגות שלו תמיד לחפש קיצורי דרך ואת לא צריכה בן אדם כזה בחיים שלך את צריכה מישהו שידאג לך שיטייל איתך יחמיא לך שיפנק אותך שיהיה איתך תמיד לא מישהו שבכלא ואת לא יודעת מה איתו ומתי הוא השתחרר ומה יקרה שהוא ידתחרר את צעירה את צריכה לחיות את החיים שלך בלי להיות כבולה לבן אדם שיקח אותך רק למטה
אנונימית