6 תשובות
שואל השאלה:
הייתי איתה כבר בחתונה של אח שלי
מה חשוף בזה
הייתי איתה כבר בחתונה של אח שלי
מה חשוף בזה
אנונימית
מהממת תלבשי אותה!!!
לדעתי מוגזם לחתונה ובמיוחד שאין קשר ממש קרוב אבל סך הכל יפה אז אם את אוהבת למה לא...
היא יפה אבל חשופה מדי לדעתי, משפחה וזה לא יודעת לא הייתי לובשת את זה.
אנונימית
מהממת תלבשע אותה
אימאלה מהממת!!!
באותו הנושא: