6 תשובות
שואל השאלה:
(אני בת אני פשוט משתמשת בטלפון של אח שלי)
ויש לנו זכיות פשוט הם הגזימו עם ההתנהגות שלהם וזה מגעיל אותי
אנונימי
הגיוני
אמ מוזר אבל טוב
הגיוני, גם אני מתביישת להיות חלק מהקהילה
הגיוני.הכל בסדר
הגיוני לחלוטין