6 תשובות
חוסר חוש טעם. כאבי אוזניים- ראש.
אפ יצאת חיובי אז יש לך קורונה זה בדרך כלל התסמינים זה יכול להחמיר וזה גם יכול רק להיחלש
אני עכשיו חולה בקורונה הזאת:(
בהתחלה היה לי חום שיעול צינון כזה גם
וואו זוועה
בהצלחה:)
בהתחלה היה לי חום שיעול צינון כזה גם
וואו זוועה
בהצלחה:)
אנונימית
שואל השאלה:
אני בכלל עשיתי את החיסון השלישי לפני שלושה ימים
יומיים אחריו יש לי קורונה חיובית מהבדיקה מהירה
אני בכלל עשיתי את החיסון השלישי לפני שלושה ימים
יומיים אחריו יש לי קורונה חיובית מהבדיקה מהירה
אה וגם לא היה לי חוש ריח
אני גם הייתי חולה והיה לי צינון כאב ראש חום כאב גרון וכאב בעצמות
באותו הנושא: