9 תשובות
תבכי זה לגמרי בסדר לבכות ולהוציא הכל וזה די חשוב לפעמים ^^
לא, זה לא מוזר
לא מוזר בכלל
לא מוזר בכלל
שואל השאלה:
מתי בכית לאחרונה?^
אנונימי
לא, קורה לי כל הזמן. פשוט תבכה, זה משחרר.
הגיוני
אנונימית
תבכה
זה משחרר ברמות