6 תשובות
תשתי
שואל השאלה:
תמיד שותה מלא מים ובדרכ גם שותה במינון סבבה אבל נראלי הגזמתי בשאט או שתיים
אנונימית
קורה וטובים ביותר, תנסי לישון
כן תקיאי ותשתיות הרבה מים
להקיא יגרום לך להרגיש טוב אבל רק אם זה בא באופן טבעי, מומלץ שלא לכפות את זה
להקיא ואז זה ישחרר אותך