8 תשובות
אוי אוי אוי יותר מידי לקרוא
מסכימים לך בכלל כלב בפנימייה
אם את גם הולכת לצבא את תצטרכי למסור אותו,הכלב סתם יסבול אל תאמצי
אולי תביאי אותו למשפחה או חברים ותבואי לבקר אותו פעם בכמה זמן?
אנונימית
שואל השאלה:
המשפחה שלי יכולה לשמור עליו בזמן שאני לא אהייה
הוא לא יהיה לבד
אנונימית
ואיך בדיוק את מתכוונת לגדל את הכלב אז הכלב היה שנה בבית עם המשפחה עד שתסיימי בפנימייה ואז עוד תקופה עד שתסיימי בצבא הוא בקושי יראה ויכיר אותך הוא יתחבר למשפחה שלך ואליך פחות הוא יהיה הכלב שלהם ובעוד 3 שנים שתסיימי צבא אם תחליטי לעבור לבית משלך ולקחת את הכלב זה לנתק אותו מהבית שלו לקחת אותו מהמשפחה שלו ולתת לו לגור אצל מישהי שבקושי מכיר זה די רע לעשות לו את זה
כלב זאת אחראיות זאת דאגה גדולה זה התחייבות ללפחות 14 שנה אל תביאי כלב אם את לא יכולה לגדל אותו רק בגלל שזה סוג חמוד שאת רוצה
אם את ממש רוצה אותו תתדברי אם המשפחה הם מוכנים לגדל אותו? אז שהם יאמצו אותו ואת תבואי לבקר אבל הוא היה הכלב שלהם ולא שלך אל תקחי אותו מהבית שלו אחרי שיתרגל
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה ככ חשוב לך לשמוע אז כן. יש לי חשבון בנק כבר, ועבדתי מלא. חסכתי בשבילו וכסף זו לא פה הבעיה.
השאלה שלי הייתה בכיוון אחר. לא לאמץ לא הייתה אופציה
בכל מקרה סליחה אם התבלבלת ותודה על הדעה שלך. אני מכבדת אותה. אבל אני לא הולכת לחזור בהחלטה שלי
תןדה על העזרה בכל מקרה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אל תשכחי שאני לא ממש גרה בפנימיה אלא חוזרת הבייתה, ויש את כל השיט הזה של הקורונה אז בכלל כנראה נהייה בבית חודשים וגם אני לא מתגייסת ישר אחרי סוף שנה- יש לי עוד חצי שנה בערך לפני. עד אז הוא יתרגל אליי, חוץ מזה לא בחרתי אותו רק בתור גור חמוד, אלא בתור כלב עם אופי שאוהב את כולם וידידותי. חוץ מזה שאני במגמה מיוחדת לחיות. ויש לנו במקום מלא כלבים ככה שיהיה לו חברה כי כנראה יהיה אפשר להביא אותו. אל תעשי ממני רעה אני הכי רצינית בזה ואכפת לי ממנו זו לא הייתה החלטה פזיזה בכלל. חשבנו המון על איך זה יקרה
אנונימית