3 תשובות
שואל השאלה:
למה ככה לא יכולתי להרשות לעצמי ולהורים שלי לשלם על אפל מיוזיק + על ספוטיפיי חוצמזה לרוב המשפחה שלי יש אפל מיוזיק מחילה לכל אנשים הספוטיפיי אבל התחברתי יותר לאפל מיוזיק^
ממש בגידה לכל דבר את צריכה להתבייש בעצמך
חחח מה
גם לי היה מנוי בספוטיפיי ועברתי לאפל מיוזיק
אז מה