6 תשובות
הזוי אני בת ואני חושבת שזה סתם הזוי
שכל אחד יבחר לפי הסטנדרטים שלו ושלום על ישראל
הכללה הלו
את בת 14 ברור שתעדיפי את זה^^^
אנונימית
כי זה לא בסדר
גם בת שפוסלת בן לפי גובה זה לא בסדר
פשוט יש אנשים שטחיים בהגזמה שמנסים להצדיק את עצמם :)
זה לא קשור אם זה בן או בת, לשפוט על דברים ככ שטחיים זה לא בסדר בשום צורה
גם בת שפוסלת בן לפי גובה זה לא בסדר
פשוט יש אנשים שטחיים בהגזמה שמנסים להצדיק את עצמם :)
זה לא קשור אם זה בן או בת, לשפוט על דברים ככ שטחיים זה לא בסדר בשום צורה
לפסול על גובה זה סבבה
אני פשוט רוצה שתהיה יותר נמוכה ממני שזה לא כזה קשה כי אני גבוהה
לגבי משקל גם זה סבבה
אני פשוט רוצה שתהיה יותר נמוכה ממני שזה לא כזה קשה כי אני גבוהה
לגבי משקל גם זה סבבה
אנונימי
באותו הנושא: