7 תשובות
שואל השאלה:
אמאלה אני שמה ל6:00 כדי שיהיה לי זמן לנוח בסוף אני קמה ב7:15 בקושי מספיקה להגיע לאוטובוס
אמאלה אני שמה ל6:00 כדי שיהיה לי זמן לנוח בסוף אני קמה ב7:15 בקושי מספיקה להגיע לאוטובוס
שמעי מציע לך כבר לישון אחרת לא תקומי
אני אישית הייתי קמה ב6 כי לוקח לי הרבה זמן להתארגן, וישלי דברים שאני צריכה להספיק לעשות כל בוקר.
זה תלוי בך, כמה זמן לוקח לך להתארגן אם לא הרבה זמן וזה גג כזה 20 דק חצי שעה. תקומי ב6 ומשו כדי שיהיה לך זמן גם לאכול וזה.
זה תלוי בך, כמה זמן לוקח לך להתארגן אם לא הרבה זמן וזה גג כזה 20 דק חצי שעה. תקומי ב6 ומשו כדי שיהיה לך זמן גם לאכול וזה.
6:00
מה זה את בול כמוני אני אישית שם שעון ל6:20 כדי שיהיה לי איזה עשר דקות להישאר במיטה
אם זה היה אני ב- 6:20
שש/רבע לשש תלוי כמה זמן לוקח לך להתקלח
אנונימית
באותו הנושא: