5 תשובות
הייתי בסיטואציה הזאתי רק שהן לא עשו קבוצה ... תנתקי איתן קשר הן לא שוות אותך ומגיע לך טוב יותר מהן אני יודעת זה ממש לא קל אבל תאמיני לי זה לגמרי שווה את זה את מדהימה ואת ממש לא הבעיה זה הפסד שלהן והן הבעייה ותאמיני לי שהחברה הכי טובה שלך עוד תצטער על זה כול שאלה מוזמנת לדבר איתי בפרטי מלא בהצלחה !
אנונימית
שואל השאלה:
יאו תודה!!!❤❤❤
יאו תודה!!!❤❤❤
שואל השאלה:
תודה ❤❤❤
תודה ❤❤❤
פשוט לנתק קשר תנסי לדבר עם החברה הטובה ואם זה לא עובד פשוט להתרחק מדברת בתור אחת שהייתה בבול אותה סיטואציה
באהבה
אנונימית
באותו הנושא: