10 תשובות
תלוי אבל נהנים
כרגע , אני בעיקר סובלת
אבל יש רגעים טובים
תלוי איך לוקחים את החיים
נהנים. זה פשוט אנחנו אלה שבוחרים להסתכל לרוב על הרע אז זה נראה אחרת
זה תלוי איפה/על מה חונכת/מה הגישה שלך, אבל לדעתי בעיקר סובלים ויש קצת רגעי אושר אמיתיים
תלוי איך מסתכלים עליהם אצל רוב בני האדם זה מין קטע להתעסק בפחות טוב מה שגורם לדאגות ופחדים אני חושבת שנהנים מנקודת המבט שלי:)
הכל זה תלוי איך אנחנו מסתכלים על החיים שלנו
זה ממש תלוי מי אתה..
באישיות
בסביבה שלך
בדרך חיים שבחרת ללכת בה
קשיים כמו עוני או מחלות חרדות וכדו'..


יש אנשים שאין להם הרבה מהמזל הרע ולכן יהיה להם יותר טוב בחיים. ויש אנשים שרק מדרדרים. כך לדוגמא אסיר. רוב חייו הם לא משהו טוב אני מניחה, מהילדות ועד שזה מידרדר למצב שהוא חייב לעשות משהו כמו גניבה או רצח או לא יודעת ואז נתפס ורוב חייו מבזבז בתוך כלא. בקיצור. זה תלוי בהמון דברים.
יש תקופות כאלה ויש תקופות כאלה
אנונימית
שתיהם באותו הזמן