5 תשובות
בדיוק מה שאמרת לחזור על זה כמו תוכי
נגיד בכיכר או בצומת תמיד צריך לתת זכות קדימה למי שבכיכר כבר ולבא משמאלך זהו
שואל השאלה:
אתה רציני כאילו?
אתה רציני כאילו?
לא, אני פשוט נוסע ראשון כמו נהג אלפא ובגלל ששאר הנהגים בניגוד אלי חוששים לחייהם הם נותנים לי לעבור בקלות. ככל שהמהירות שלך יותר גבוהה ככה יש להם פחות אומץ
יש באתרים ללימוד תיאוריה הסברים מפורטים
באותו הנושא: