8 תשובות
אין לזה ככ תירוץ אמין
אולי.. את לא מוצאת אותה? או ששכחת אותה אצל דודים בחופש? גם זה לא אמין, אבל הכי טוב שיכולתי למצוא
שואל השאלה:
זה 3 טקסטים אני לא אספיק בחיים ואני גם צריכה לישון כי אני מסיימת מחר ב3 ורבע ויש לי 3 שעות מתמטיקה אני אתמוטט ולא חושבת שזה ל30 אחוז כי אני ביא ושנה שעברה היה 30 אחוז כאילו עכשיו נראה לי שהבגרות זה יותר מה שקובע למרות שיש הערכת מורה
הייתי בחופש ?
שואל השאלה:
דה באד קלון אבל אני לא יכולה להגיד לה שלא הרגשתי טוב, היה לי אץ כל החופש
שואל השאלה:
ישש לא משנה עכשיו עדכנו שינוי מערכת ויש מילוי מקום היא לא מגיעה מחר!
אל תבואי לבית ספר תגידי שאת חולה ותעשי
(עכשיו קראתי מה כתבת) יופי, עכשיו אל תתעצלי
סתם לא
תגידי לה שפשוט לא הרגשת טוב
הכלב אכל לי את השיעורים