6 תשובות
לא ממש. הבחירות היו די מוזרות, התמיכה בטראמפ גלויה, ולמרות זאת ביידן נבחר.
הרבה אמרו שטראמפ משוגע וחסר גבולות, אבל הוא איש בעל השפעה.
הרבה אמרו שטראמפ משוגע וחסר גבולות, אבל הוא איש בעל השפעה.
שואל השאלה:
ולמה לרוב מצביעי טראמפ נחשבים אנשים רעים או בעייתים? תמיד אומרים עליהם דברים רעים ורוב המצביעים שלו הם לבנים... הלבנים שם אחראיים על רוב הפשיעה או הבעיות?
ולמה לרוב מצביעי טראמפ נחשבים אנשים רעים או בעייתים? תמיד אומרים עליהם דברים רעים ורוב המצביעים שלו הם לבנים... הלבנים שם אחראיים על רוב הפשיעה או הבעיות?
כי הוא גזען. והוא פועל למען האינטרסים שלו, אבל הם מתאימים להרבה אנשים.
כי טראמפ לא מתאים לכלום, לא הייתי סומך עליו עם חתול
שואל השאלה:
אבל איך ביידן יודע כל כך הרבה דברים והוא כל כך אינטליגנטי? הוא תמיד צודק בהכל ואף פעם לא טועה בכלום
אבל איך ביידן יודע כל כך הרבה דברים והוא כל כך אינטליגנטי? הוא תמיד צודק בהכל ואף פעם לא טועה בכלום
הבעיה שלך נמצאת במקור המידע שלך. הרשתות החברתיות לא מייצגות את כלל הציבור מפני שיש להן העדפה לביידן. הפוסטים נגד טראמפ/בעד ביידן מתפרסמים יותר ואתה רואה בעיקר אותם. יש ציבור גדול שבעד טראמפ, הוא בכל זאת היה נשיא
באותו הנושא: