3 תשובות
תיכון רץ
החטיבה והתיכון.
כי 6 שנים מתוך 18, זה פחות מ6 שנים מתוך 12, אז בגיל 12 6 שנים נראות כמו המון זמן.
כי 6 שנים מתוך 18, זה פחות מ6 שנים מתוך 12, אז בגיל 12 6 שנים נראות כמו המון זמן.
התיכון עובר בשניות, גם יש בזה היגיון.
את מרגישה יותר את החטיבה והתיכון.
את מרגישה יותר את החטיבה והתיכון.
באותו הנושא: