5 תשובות
מה הקשר תסביך אלקטרה? אז היא רוצה להתחתן זה לא חריג בגיל הזה.
אנונימית
חח ווטפ זה אמור לקרות בגיל 3-4 לא 10.
אם היא רוצה להתחתן עם אבא שלה בגיל 10 אני ממליצה לשלוח לפסיכולוג
אם היא רוצה להתחתן עם אבא שלה בגיל 10 אני ממליצה לשלוח לפסיכולוג
^אפיל אולי 6-7 אבל 10 זה ממש גדול מידי לתסביך הזה
שואל השאלה:
שתפטור תבעיות שלה בעצמה חח
שתפטור תבעיות שלה בעצמה חח
אנונימי
חח אני מרחמת על אבא שלך הוא בטח כזה "למה יצאה לי בת כזאת מוזרה"
באותו הנושא: