התחברות הרשמה

מרגיש שמשהו איתי לא בסדר, מה עושים?

12 בספטמבר 2021, 18:31
מצב רוחהתבגרותפחדפסיכולוגיהדיכאון    
3 תשובות
אשמח אם תפרט יותר
אנונימית
לא יודע לדבר עם מישהו ומה לא מרגיש בסדר ???
אנונימי
לדבר עם מישהו
S
Soylamaslinda
באותו הנושא:
אני מרגישה שמשהו לא בסדר איתי.
גם אתם עשיתם את זה פעם או שמשהו לא בסדר איתי?
אני כועסת על חבר שלי.והוא נראה לי מרגיש אבל אני לא אומרת לו שאני כועסת.הוא אמר שהוא מרגיש שמשהו לא בסדר איתי והאמת ש...
למה הם חושבים שמשהו לא בסדר איתי?
היי, אני מרגישה שמשהו חא בסדר איתי
אני חושב שמשהו לא בסדר איתי
אני ממש מפחדת שמשהו לא בסדר איתי
אם אני כל הזמן ריקנית זה אומר שמשהו לא בסדר איתי?
אני בטוחה שמשהו ממש לא בסדר איתי...
אם *אף אחד* לא מתעניין בי או מתחיל איתי זה אומר שמשהו לא בסדר בי?
האם בצו ראשון כולם עוברים בדיקת רופא, או שזה אומר שמשהו לא בסדר איתי?