13 תשובות
שואל השאלה:
גם אני חשבתי על מדינות סקנדינביה, אבל יוקר המחייה שם מטורף(מה לעשות, צריך לממן איכות חיים טובה) וקנדה יותר סביר
אנונימית
כן,לווגאס
לאחת ממדינות סקנדינביה, או קנדה.
קשה לי לבחור.
גרתי בחול חמש שנים ולא חושב טוב לי בארץ
חד משמעית, גרמניה או פינלנד.
נתניה
שואל השאלה:
שווה
אנונימית
לא, אבל כן הייתי עובר לעיר גדולה יותר בישראל (אני ליטרלי גר בחור), רצוי ליד קניון שיש בו קולנוע
כן, חד משמעית. הייתי בוחרת בצרפת.
כן, ניו יורק
שוויץ קל,

מחר אני שם אם אני יכול מבלי לחשוב פעמיים
פראייר מי שיכול ולא עובר אליה
כן!!! קליפורניה (יותר ספציפי: הוליווד)
כרגע לא אבל בעתיד.. לצרפת