5 תשובות
לא מדברים איתם
נתעלם וזה יעלם
משתדל לא לתקשר איתם.
אני חושבת שלפעמים אנשים שאת חושבת שאת שונאת. הם אנשים שאת מפחדת מהם ושכדאי להכיר אותם יותר למרות החשש. חלק מהם ברוב המקרים חוששים מאחרים ומתנהגים כלפי חוץ בדרך דונה ממה שהם בפנים. אם הם לא פגעו בך. ולא נראים לך כמו מאץרושעים גמורים. כדאי לעדות בדיקה מעמיקה יותר ולתת להם הזדמנות קטנה להוכיח שהם בסדר גמור