5 תשובות
הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות זה גלו אפ

לא רק בשביל להראות לו מה הוא הפסיד, אלא גם בשביל עצמך תנסי להיות יותר את תאמיני לי ששינוי של אחרי פרידה אם יודעים לעשות אותו נכון הוא הכי מדהים שיש תצמחי מהפרידה הזאת למקום טוב יותר אולי תמצאי אפילו מישהו חדש תסתובבי כל הזמן תצאי מהבית תכירי אנשים חדשים ברגע שאת תהי במקום יותר טוב עם עצמך כל כך יכאב לו מנסיון אבל הכי חשוב שלך יהיה טוב עם עצמל
אנונימית
מור זאת את?
חלאס חיים שלי לא רוצה, תשחררי ממני
שואל השאלה:
מה^
אנונימית
אנע חושבת שלהמשיך הלאה זאת הדרך הכי טובה, לחשוב מה שעושה לך אושר לקיים את זה, ללכת עם ראש מולם מולו ושיקפוץ לך,
זה מה שאני עשיתי, ולגבי חיצוניות עשיתי כל מה שהוא אי פעם אמר לי לא לעשות, צבעתי שיער, קיצצתי אותו, עשיתי קעקוע, והתחלתי ללכת עם בגדים שאני אוהבת ולא מה שהוא אהב, התחלתי להיות אני והוא שנא את זה;)
תראי לו שאת יותר מצליחה ומאושרת בלעדיו ותהיהי בקשר עם המון בנים וחברים שלו,
תצחקי ותתחברי עלייהם ותשחקי אותה תמימה
אנונימית