6 תשובות
אם אתה בטוח בזה שזה בטוח להפגש איתה ואם ראית אותה אז כן למה לא
הכלל הוא לא לפני שנתיים סטיפס חצי שנה ווטסאפ
שואל השאלה:
אחרי 4 וחצי גם סבבה?
נניח והייתי שואל אתכן אחרי 4 וחצי חודשים שמתוכם חודשיים בווצאפ הייתן רוצות?
אחרי 4 וחצי גם סבבה?
נניח והייתי שואל אתכן אחרי 4 וחצי חודשים שמתוכם חודשיים בווצאפ הייתן רוצות?
אנונימי
זה סבבה
לא זה בכלל לא מוקדם מידי. תהנו
כן למה לא
אנונימית