6 תשובות
אני לא, זה מתפרסם לבד. פשוט צריך לחכות...
את יכולה כמובן לשלוח לחברים שלך
את יכולה כמובן לשלוח לחברים שלך
פעם הייתי מפרסמת פה
אבל אני כבר לא טורחת לפרסם יותר מדי
אבל אני כבר לא טורחת לפרסם יותר מדי
יש לי כבר הרבה פרקים בסיפור
את יכולה לפרסם על הקיר שלך, בשירשורי השיחות, ואז זה יופיע רק לעוקבים שלך. ואת יכולה לפרסם על קירות של אנשים אחרים, כאילו, לפרסם הודעה בפרופיל שלהם, לבקש מהם נחמד שיציצו בספר בפרופיל שלך ואולי גם להוסיף קישור בשביל הנוחות
אבל איך מפרסמים בקשות קריאה בכלל?
אם את רוצה שיותר אנשים יקראו את הסיפורים שלך, את יכולה לבקש מאנשים, זה לגיטימי לגמרי ומקובל לפרסם בקשות קריאה בוואטפד, על קירי הודעות, או אפילו לבקש בפרטי.