5 תשובות
די להאמין לפייק ניוז בחיאת...
מי שלא רוצה להתחסן שלא יתחסן רק שיקח בחשבון שהוא יסכן את עצמו בלחלות במחלה קשה ויותר מזה יסכן את האוכלסיה המבוגרת יותר בעולם
מי שלא רוצה להתחסן שלא יתחסן רק שיקח בחשבון שהוא יסכן את עצמו בלחלות במחלה קשה ויותר מזה יסכן את האוכלסיה המבוגרת יותר בעולם
על איזה פייק ניוז אתם מדברים? מנכל פייזר אמר את זה בעצמו.
חד משמעית. אתה לא יודע מה יקרה איתך בעוד כמה שנים. תופעות לוואי מאוחרות.
בתחזית של אתר דיגל היה כתוב שב2026 יהיו חסרים מאות מיליוני איש בעולם. מעניין למה.
ומלא דוקטורים אומרים ועדויות של אנשים וכו' שמיליוני אנשים ימותו מהחיסון עם הזמן והשנים.
זה דילול אוכלוסיה.
בתחזית של אתר דיגל היה כתוב שב2026 יהיו חסרים מאות מיליוני איש בעולם. מעניין למה.
ומלא דוקטורים אומרים ועדויות של אנשים וכו' שמיליוני אנשים ימותו מהחיסון עם הזמן והשנים.
זה דילול אוכלוסיה.
אין לך ממה לחשוש זה סתם פייק ניוז.
זה שטויות
באותו הנושא: