6 תשובות
זה מעולה
את קוראת למורה שלך בשם פרטי?
מנוסח בסדר
שואל השאלה:
כן, יש כאלה שלא?
אנונימית
כן

ואני חושבת שרוב בתי הספר קוראים למורים לא בשם הפרטי אלא ב'המורה'

זה די מוזר
שואל השאלה:
אז אצלנו לא,
להפך, אם אנחנו קוראים להם המורים הם אומרים לקרוא להם בשם הפרטי
אנונימית
אהה אוקיי זה ממש מוזר...