6 תשובות
זה מעולה
את קוראת למורה שלך בשם פרטי?
את קוראת למורה שלך בשם פרטי?
מנוסח בסדר
שואל השאלה:
כן, יש כאלה שלא?
כן, יש כאלה שלא?
אנונימית
כן
ואני חושבת שרוב בתי הספר קוראים למורים לא בשם הפרטי אלא ב'המורה'
זה די מוזר
ואני חושבת שרוב בתי הספר קוראים למורים לא בשם הפרטי אלא ב'המורה'
זה די מוזר
שואל השאלה:
אז אצלנו לא,
להפך, אם אנחנו קוראים להם המורים הם אומרים לקרוא להם בשם הפרטי
אז אצלנו לא,
להפך, אם אנחנו קוראים להם המורים הם אומרים לקרוא להם בשם הפרטי
אנונימית
אהה אוקיי זה ממש מוזר...
באותו הנושא: