7 תשובות
שואל השאלה:
אני עכשיו בט
אנונימית
לא את לא הולכת, זה תלוי בחיסוררים שלך ובתעודות בכיתה ז'-ט',אני בכיתת מבר אז אני מבין בזה. אני בכיתה י' עכשיו וכשהייתי בכיתה ט' היו לי 150 חיסורים.
מבר זה לא מוגבר אחד? כאילו מי שעושה רק מגמה אחת
לא נראה לי שזה קשור למקצועות מתמטיקה ואנגלית או לרמה שלהם, זה תלוי איזה מקצועות בחרת להרחיב- אם בחרת אחד אז זה מבר
לפי מה שאני יודעת תקנו אותי אם אני טועה
לא בהכרח
הביהס שלך ואת תחליטו
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה
אנונימית
התעודה שלי הייתה טובה, בכיתה ט' זה לא בדיוק קשור לציונים
דבר ראשון מבר זה לא כזה נורא וזה לא בהכרח קשור לציונים או חיסורים זה בדרך כלל משקללים את כל הציונים נותנים למתמטיקה ואנגלית קצת יותר משקל ועם זה פחות מ 70 כנראה שתיהי במבר ושוב אני במבר וזה ממש אחלה הכיתה קטנה והיא 20 במקום 40 ויש פחות עומס אז גם אם כן הכל טוב