3 תשובות
כי הפרחים כאילו מסמלים מעל עזרה אבל באמת למי אכפת מהנקודות אמינות ומהפרחים הורידו לי מלא נקודות אמינות ואני על 82
משום שזה יהרוס את כל הערך של הפרחים, הרי כל העניין של הפרחים זה בכדי לתת לשואל השאלה את האפשרות להודות למי שענה ועזר לו בשאלתו ואם אנחנו מבצעים קומבינות פרחים, אז מה יישאר בסוף מהערך שלהם? למרות שאני לא רואה כל כך בעיה עם זה משום שנגיד ויעשו קומבינות פרחים, ואז מה? מה זה יתן להם? שיהיה רשום אצלם בפרופיל שהם השיגו כך וכך פרחים, לא יותר, חוץ מתג של עונה בכיר הם לא ישיגו מזה כלום, ובטח שלא נאמנות משום שאז יבדקו על מה הם קיבלו פרחים ואז המערכת תעשה בדיקה ותראה שהם עשו קומבינות, אז נאמנות הם לא יקבלו, אז מה בעצם איכפת למערכת שיהיה קומבינות פרחים, לא לגמרי הבנתי, כנראה סתם בשביל הסדר באתר ושתהיה אכיפה כלשהי, קצת מגזימים עם החוקים לדעתי. זה אתר מאד מוגבל לדעתי.
כי זה אסור
את מקבלת פרחים על זה שאת עוזרת לאנשים ועונה להם על השאלות
זה המשמעות שלהם
אנונימית