4 תשובות
סימון כימי זה איך שקוראים ליסוד בעולם הכימאים ו בטבלה המחזורית
יסוד זה חומר בסיסי, שממנו מורכבים שאר החומרים שאינם יסודות.
אם לא הבנת תגידי אני אפרט יותר
שואל השאלה:
תוד והבנתי
אנונימית