6 תשובות
כן -_-
לא בא לי חורף בכלל
ובא לי להמשיך להשתזף ולהיות בבריכה כל יום.
וללכת לים.
אבל למדתי שלא כל דבר שרוצים ממש מקבלים אוף.
ובא לי להמשיך להשתזף ולהיות בבריכה כל יום.
וללכת לים.
אבל למדתי שלא כל דבר שרוצים ממש מקבלים אוף.
להשתזף זה מסרטן
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוי
אה אוי
תהפכי את זה לשאלה או שיצחקו לך
באותו הנושא: