4 תשובות
תעשי מה שאני עושה כל יום.
לא שואלת אותם ;)
אם כי אני חייבת לציין שאני אפילו לא רציכה לשאול אותם, אני יכולה להיעלם למשך חודש שלם והם אפילו לא ישימו לב.
אז תשמחי לםחות שההורים שלך יותאים מהטלפון לפעמים ושמים לב אלייך.
אבל משתתפת בצערך ;(
לא שואלת אותם ;)
אם כי אני חייבת לציין שאני אפילו לא רציכה לשאול אותם, אני יכולה להיעלם למשך חודש שלם והם אפילו לא ישימו לב.
אז תשמחי לםחות שההורים שלך יותאים מהטלפון לפעמים ושמים לב אלייך.
אבל משתתפת בצערך ;(
עד איזו שעה את רוצה לצאת יקירה? אולי זה באמת מאוחר
תגידי להם מי החברים ושאתם הרבה ובטוח יש למישהו טלפון ותלכי גם עם טלפון כדי שהם לא לחוצים.
לי אסור אופניים
אנונימי
באותו הנושא: