11 תשובות
אסור לאכול ולשתות כלום.
חחח אני בוכה קפה בלי נדר עאלק
לאא
אנונימי
שואל השאלה:
זה בטעם וניל כזה אז פסדר נכון?
גם הפוך זה למה זה כאילו לא קפה
רק אם גם הוניל הפוך.
אנונימית
שואל השאלה:
בעזרת השם הפוך אני הפכתי לבד
צום קל צדיק
אנונימית
אין אם הפכת לבד בטח שמותר
בלי נדר מותר
אנונימית
לא הבנתי..
בגדול, אסור להכניס כלום לפה.
אז זה אסור.