11 תשובות
אסור לאכול ולשתות כלום.
חחח אני בוכה קפה בלי נדר עאלק
לאא
אנונימי
שואל השאלה:
זה בטעם וניל כזה אז פסדר נכון?
גם הפוך זה למה זה כאילו לא קפה
זה בטעם וניל כזה אז פסדר נכון?
גם הפוך זה למה זה כאילו לא קפה
רק אם גם הוניל הפוך.
אנונימית
שואל השאלה:
בעזרת השם הפוך אני הפכתי לבד
בעזרת השם הפוך אני הפכתי לבד
צום קל צדיק
אנונימית
אין אם הפכת לבד בטח שמותר
בלי נדר מותר
אנונימית
לא הבנתי..
בגדול, אסור להכניס כלום לפה.
אז זה אסור.
בגדול, אסור להכניס כלום לפה.
אז זה אסור.
באותו הנושא: