3 תשובות
אולי קצת בהתחלה זה יהיה מביך אבל תחיי את החיים פשוט תחבקי
שואל השאלה:
פשוט לחבק אותו אני זה לא יהיה מביך?
פשוט לחבק אותו אני זה לא יהיה מביך?
אנונימית
פשוט תתחבקי, כמו שהסיסמה של נייק אומרת "just do it" אז גם את פשוט תעשי את זה ואת תצליחי, אני מאמינה בך
באותו הנושא: