9 תשובות
אף פעם לא מאוחר מידי.. (:
שואל השאלה:
גם באמצע שנה?
אנונימית
לא חושבת מאוחר זה פשוט קצת מיותר לא?
שואל השאלה:
אני לא יכולה להישאר בבית שלי יותר..
אנונימית
אז תירשמי אני בטוחה שגם באמצע שנה זה אפשרי בהצלחה 3>
תלוי בפנימייה אבל זה אף פעם לא מאוחר מידי אם זה רק יעשה לך טוב:)
תלוי בפנימיה, לא תמיד זה מתאים, אבל אם זה הצורך שלך כרגע אז לנסות לא מזיק.