5 תשובות
הנהאה מחילול שבת או חג אסור להשאיר טלוויזיה דלוקה
צפייה בטלוויזיה זה הנאה מחילול שבת/ חג של מישהו אחר.
מזגן זה עניין אחר כי בחשמל יש עניין של פיקוח נפש
כי זה נחשב בידור
מזגן לא נחשב בידור
אנונימית
אל תקח אותי במילים, אתה מוזמן להתסכל בהידברות או בכל אתר אחר

אבל טלויזיה זה לשם בידור ופנאי. מזגן לא, במקום מסוים יש גם כאלו שמגדירים כפיקוח נפש.
כי אסור לראות את התכנים שם. זה לא קשור לכיפור... וזה חילול.

מזגן זה נשאר דלוק וזה להרגשה טובה ונעימות. יש הבדל בין מזגן לטלוויזיה.