יש לאחי יום הולדת ואני מזמינה לו שלושה תכשיטים מאתר שאני מאוד אוהבת
וזה יעלה לי 143, עכשיו יש לי עוד אפשרות לקנות 7 תכשטים ב 223, שזה תוספת של שלושה תכשיטים ב 80 שקלים. אני יכולה להוסיף עוד כמה תכשיטים שיהיו לי או אם ארצה להביא בתור מתנה לאמא או לחברות קרובות השאלה אם כדאי לי לשלם את כל הסכום הזה.. אין לי הרבה כסף אבל עדיף כבר להוסיף 80 שקל ושאני באמת אצא מורווחת לא ככה? מה לעשות?