18 תשובות
אמ השירים של אוליביה הם לא "עצבנית כל זכרים" קלירלי שמעתם רק כמה שירים מהאלבום ולא את כל השירים שלה בכללי.
בכל מקרה המה פשוט אמנים דומים, קונאן גריי, אשלין, ג'ושוע בסט(או מה שלא קוראים לו סורי), מדיסון ביר, טייט מקריי, נועה סירוס, ג'וליה מייקלס, נסה ברט.
(אמ זה מה שספוטיפי ממליץ כן?)
שואל השאלה:
שמעתי את האלבום שלה במשך שבועיים רצוף, רק 2 שירים שם הם לא על זכרים (בלי קשר אני ממש אוהבת אותה)
יש יותר משני שירים אבל וואטאבר
שירים על זכרים?
אריאנה גרנדה מדיסון ביר
זכרים? ברור שטיילור סוויפט
טיילור סוויפט ,מדיסון ביר
אנונימית
יש לי פלייליסט שהוא לא ממש על זכרים אבל הוא שירים כאלו יותר שקטים וממורמרים אם את רוצה.... כאילו זה על פרידות יותר
שואל השאלה:
כן שלחיי
טיילור סוויפט במיוחד האלבום לאבר
^איך לאבר זה עצבנית על זכרים? טפ
אנונימית
^^ חח מה אם כבר red ו 1989
^בדיוק למאו מה הקשר לאבר
אנונימית
^^^^^
זה פשוט פלייליסט שאני וחבר טוב שלי אוהבים לשמוע של שירים ממורמרים
זה סתם פלייליסט יותר שקט פשוט חצי ממנו זה שירים של אוליביה אז אולי תאבי
^^לא דיברתי על זה שהיא עצבנית בלאבר, אני יודעץ שלא.
פשוט זה קצת אותו וויב שאר השירים, מתי שאוליביה לא עצבנית.
מה נעלבתם^^
לאבר וסוואר???
בסטי..
אנונימית
טיילור סוויפט. רוב השירים מלפני כמה שנים