10 תשובות
ממליצה להתקשר אליהם ולברר
שואל השאלה:
התקשרתי כמה פעמים והם אמרו לי לחכות ונפנפו אותי, אבל אני מחכה כבר ארבעה חודשים זה נראה לי קצת מוגזם
התקשרתי כמה פעמים והם אמרו לי לחכות ונפנפו אותי, אבל אני מחכה כבר ארבעה חודשים זה נראה לי קצת מוגזם
אנונימית
שואל השאלה:
-אנונימית
אני חושבת שזה מרחב גלבוע (עפולה)
-אנונימית
אני חושבת שזה מרחב גלבוע (עפולה)
אנונימית
יש להם אינסטגרם לדעתי, תנסי לשאול שם
תנסי ליצור איתם קשר או לבדוק את זה דרך הבית ספר
לפני ארבעה חודשים היית בכיתה ח ברור שינפנפו אותך
אמורים להסביר מהבית ספר, אם את לא רוצה לחכות תשאלי את התחנה הקרובה אלייך מתי מתחיל הקורס
אמורים להסביר מהבית ספר, אם את לא רוצה לחכות תשאלי את התחנה הקרובה אלייך מתי מתחיל הקורס
אנונימית
קיצר תבררי איך זה אצלך זה שונה אצל כל תחנה
אז יודיעו לך על הקבלה
אולי תנסי דרך בית ספר ככה אותי לקחו
אולי תנסי דרך בית ספר ככה אותי לקחו
מאיזה איזור את בארץ?
אצל כל תחנה זה שונה,
אני מכירה עיר שבשנה שעברה בכלל לא פתחה קורס בגלל בעיות עפ הקורונה או משהו.
מכירה עיר אחרת שפתחה יחסית מוקדם שנה שעברה לעומת ערים שפתחו באמצע שנה ואפילו יותר מאוחר...
זה תלוי
אני מכירה עיר שבשנה שעברה בכלל לא פתחה קורס בגלל בעיות עפ הקורונה או משהו.
מכירה עיר אחרת שפתחה יחסית מוקדם שנה שעברה לעומת ערים שפתחו באמצע שנה ואפילו יותר מאוחר...
זה תלוי
באותו הנושא: