13 תשובות
יש מלא ילדים בכבישים עם האופניים אז שלא יהיו תאונות
אין באמת חוק שאסור לנהוג, אבל הרוב עושים את זה מתוך כבוד לאלו שכן מאמינים.
שלפחות יום אחד יכבדו את אלה שכן מאמינים ושומרים. לא יקרה להם כלום.
אין חוק שאומר שאסור לנהוג, אני כבר ראיתי כמה מכוניות. אני מניחה שזה בגלל שכולם על הכבישים וגם כי זה מנהג
אין איסור לנהוג בכיפור
שואל השאלה:
אז למה הילדים בכבישים? יש כאלה שיום כיפור הוא כמו יום רגיל בשנה.
מיותר לציין שאסור לרכב באופניים
אנונימית
מגדירין אץ זה מן מוסכמה חברתית
אין חוק שאוסר על נסיעה פשוט יש חוק לא כתוב על מנת לכבד את היום
כולה 25 שעות בלי לנסוע לא צריך לעשות מזה עניין
@shut_up3
אף אחד לא אמר שום דבר על לא לכבד, לא חייב ישר לתקוף.
וכן יש מקרי חירום לפעמים(תאונות, לידות וכו') שמצריכות נסיעות, כבוד זה משהו אחד ומקרי חירום הן משהו אחר. דרך ההתבטאות מיותרת.
הרכיבה באופניים לא ממש אסורה זה פשוט נהיה עם השנים כאשר אין רכבים בכביש
^^ לא תקפתי, זה לא היה מכוונה כזאת
סליחה עם זה היה נראה ככה :)
שואל השאלה:
אם אין שום חוק לגביי זה, למה יש כאלה שזורקים אבנים על מכוניות שנוסעות בכיפור? אין חוק, יש אישה בהריון שנסעה לבית חולים והיא מתה בגלל זה.
אנונימית
בואי אני אגיד לך משהו
אלה שסוקלים באבנים זה פשוט הפרימיטיבים הדתיים זה חא עכשיו כל אחד יגיד לך
פדוט אומרים לך לכבד את היום מתוך המוסכמה הזו
את יכולה לנסוע פשוט זה סתם לא יכבד
תעשי מה שאת רוצה בסוף
@shut_up3
זה קצת יצא ככה, אבל הכל טוב...הכוונה מובהרת עכשיו. פשוט מתחילה לעצבן אותי כמות הפעמים שאנשים לוקחים את זה שאנשים לא צמים למקום של זלזול באלו שכן. לא לצום זה משהו אחד ולזלזל זה משהו אחר, אומרת בתור מישהי שחצי משפחה שלה צמה.