4 תשובות
אין כזה דבר הפרדה בין גברים לנשים באוניברסיטה.

ויקיפדיה:
כל האוניברסיטאות בישראל פתוחות לנשים ולגברים כאחד, ללא הפרדה. באוניברסיטת בר-אילן פועל "המכון הגבוה לתורה", שבו פועלות שתי מסגרות: בית המדרש - לגברים, והמדרשה - לנשים. (1) בקרב המכללות פועלים מוסדות אקדמיים דתיים שבהם מתקיימת הפרדה, ובהם:
בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים, לו ישנן שתי מסגרות המיועדות לבנות בלבד - מכון לוסטיג ומכון טל, ושתי מסגרות לבנים - מכון לב ומכון נווה.
המכללה החרדית ירושלים, שהלימודים בהם מתקיימים תוך הפרדה בין בנים ובנות.
אפשרי לבדוק את זה אבל כמו שאני יודע זה קיים רק במכללות
באוניברסיטאות לא ניתן למצוא כאלו.
מכללות יש בשפע.
אסייג ואומר כי ישנו קורס הכנה לפסיכומטרי שעושה את ההפרדה הזו (יש קישור למטה).

ולנושא עצמו-
לפי דעתי זוהי בעייה רצינית, בעיקר על רקע הטענות שהחרדים לא משתלבים מספיק במוסדות להשכלה גבוהה. אולי אם הייתה הפרדה, זה היה מאפשר את זה..
חוץ מזה, היה פעם מחקר שהראה שלימודים בכיתות נפרדות משפרת את ההישגים של התלמידים, מה שעוד יותר מקומם.
משה
באותו הנושא: