6 תשובות
לאלא זה ממש לא מוזר,תציעי לה וככה הקשר שלכן יותר יהיה טוב
כן! תזמיני אותה
כן כן כן תזמיני אותה!!
שואל השאלה:
יואו אם היא תסרב אני לא יודעת מה אעשה עם עצמי
לכתוב לה עכשיו?
יואו אם היא תסרב אני לא יודעת מה אעשה עם עצמי
לכתוב לה עכשיו?
אנונימית
כן כן תכתבי, לא מאוחר עדיין ואני בטוחה שהיא תסכים.
לדעתי זה ממש בסדר. תציאי לה, אתן גם נפגשתן ודיברתן אז כנראה שהיה לה כיף
בכל מקרה היא תמיד יכולה לסרב, התפקיד שלך הוא ליצור אפשרות
בכל מקרה היא תמיד יכולה לסרב, התפקיד שלך הוא ליצור אפשרות
באותו הנושא: