6 תשובות
שואל השאלה:
ל- תרגיע היא
הבינה שאמרתי לה את זה בקטע של זוגיות
אנונימי
אם היא אמרה את זה באדישות אז אולי תוכלו להמשיך להיות חברים
פשוט תתנהג כרגיל ותראה איך היא מתנהגת
אנונימית
אולי היא חשבה שאתה אומר לה את זה בתור ידיד? , ואם לא תנסה לדבר איתה על זה יותר לעומק.
וואי איזה רעה היא יצאה
הייתי בוכה מהלחץ
אם היא ידעה והמשיכה לדבר איתך בטבעיות כאילו היא לא ידעה אז היא כנראה מעדיפה שתשארו ידידים , תנסה לפתוח את הנושא כדי להבין יותר את הצד שלה .
תתנהג רגיל כמו שאתה ותראה מה יהיה תזרום עם מה שיהיה תדברו תצאו תבלו לאט לאט