16 תשובות
כן (=
נורמאלי לגמרי
אני בת 15 אבא שלי בן 43 ואמא שלי 40 אצל כל אחד זה שונה
יש לך אחים גדולים?
שואל השאלה:
כן יש לי אחים גדולים
אנונימית
יש לי 3 אחים שניים בצבא ואחד בכיתה ד'
וההורים שלי בני 45-46
זה נורמלי:)
כן
אני בת 12 ואבא שלי בן 60 ואמא 40... אבל יש לי אחות גדולה מצד אבא
כן
.
אז זה בסדר הם עשו אותך כשאבא שלך היא בן 43 ואמא שלך היתה בת 36 ואם הם יתחתנו 10 15 שנה לפני אז אחים שלך בני 20+ בסדר גמור
לא את בת זקונים... אני יותר גדולה ממך וסבא וסבתא שלי יותר צעירים מההורים שלך...
חחח אז זה אומר שכשתתחתני הם יהיו בעולמם... חחח מסכנהה..
סתם! זה בסדר גמור יש לי ילד בבית ספר בכיתה ב' יש לו כבר אחיינים.. חחח
אנונימי
כן. ההורים שלי בני 50 ואני בת 14, ויש לי אח בן 20.
אם יש לך אחים גדולים זה ממש הגיוני
אנונימי
זה בסדר אבא שלי בן 53 ואמא שלי בת 45 ואחותי הגדולה 26 חחח
כן! (:
אני בת 13 ואמא שלי בת 53 ואבא שלי בן 55.
זה נורמאלי
מה לא בסדר בך? ^ באמת בא לי להקיא ממך עכשיו...