5 תשובות
כן, אני אישית אמשיך להתחסן אבל קשה לי לתאר את המצב הזה..
זה נורא
אני לא אמשיך, זה נהיה כבר בדיחה
הם חושבים שאנחנו שפני נסיונות, לא יהיה שום מצב שאני אלך להתחסן שוב רק כי בנט אמר
כבר עכשיו אני בספק אם לקחת את החיסון השלישי..
אז אם זה יגיע למצב של חיסון עשירי? ממש לא
אנונימית
ממש מקווה שלא. אני לא מחוסנת בכלל ואני לא גרה בארץ אז פה מי שרוצה מתחסן וזהו שלום על ישראל לא מציקים עם זה
לא יודעת
דברי איתי עוד 10 שנים