11 תשובות
*ז'אנר
סליחה אבל זה פשוט מעצבן אותי שאנשים כותבים את זה שגוי
סליחה אבל זה פשוט מעצבן אותי שאנשים כותבים את זה שגוי
כל עוד הפו*** לא אנימה הכל סבבה
מעלה
לא כזה אכפת לי, אבל אם את מעלה שמתלבשים כמו הדמויות או שיט כזה אז מוריד.
מאלה*
לי זה מוריד
תלוי אם את מהאלה שלוקחים את זה קשה ומתחילים לשים אוזניים של חתול בכול מקום ותלבושות מוזרות או שאת נורמאלית וסתם צופה בזה להנאה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בוכה לא לא, אני לא קוספליירית- אני פשוט צופה בזה כי כיף לי ויש סדרות טובות, אני לא לוקחת את זה רחוק כמו האנשים בטיקטוק
אני בוכה לא לא, אני לא קוספליירית- אני פשוט צופה בזה כי כיף לי ויש סדרות טובות, אני לא לוקחת את זה רחוק כמו האנשים בטיקטוק
אנונימית
אז זה לא כזה משנה לי לפחות, לא מעלה ולא מוריד, כולה סדרות.
אישית מעלה
נוכל לדבר על הסדרות ולראות ביחד
למרות שזה תלוי באיזה אנימה כן
נוכל לדבר על הסדרות ולראות ביחד
למרות שזה תלוי באיזה אנימה כן
אנונימית
מעלה