10 תשובות
לא זה הגיוני שזה לא יהיה סדיר
שואל השאלה:
אבל שלוש חודשים אפילו 4 שניה אני יבדוק
זה הגיוני שלפעמים המחזור לא סדיר.
אם בדרך כלל הוא סדיר ועכשיו הוא לא בא כבר שלושה חודשים אז כדאי שתבדקי עם רופאה
זה הגיוני היה פעם אחת שחצי שנה לא קיבלתי הכל טוב
זה הגיוני
המחזור לא סדיר בהתחלה
שואל השאלה:
חמש וזה הולך להיות שש בסוף החודש
בסדר לפי הביו שלך אני רואה שאת בת 12 ולכן כנראה שאת בתחילת המחזור.
זה מאוד הגיוני שהוא לא סדיר
שואל השאלה:
12 באוקטובר
לא קשור בת כמה היא
בשנתיים שלוש שמקבלים מחזור הוא לא תמיד סדיר, היא יכולה להיות בת 15 ולקבל מחזור וגם אז הוא בהתחלה לא יהיה סדיר