4 תשובות
לא
זה מושלם
זה טיל!
אם את מרגישה שאת ממש יפה בה
ושנוח לך בה אז זה שווה הכל והייתי אומרת לך ללכת עם זה
ולפי דעתי זה יהיה מהמם אם תלכי ככה ולא יחשבו כלום :)
זה אחלה, לכי עם זה :)