8 תשובות
כן כי לחיסון הראשון אין השפעה
כן
כן וגם אם את מחוסנת בחיסון שלישי אבל יומיים אחרי שהתחלת את הבידוד את צריכה לעשות בדיקת קורונה ואם יוצא שלילי נראלי את יכולה לצאת
אם את מחוסנת אז רק עד שתקבלי תשובה לבדיקה שלך אם לא אז את צריכה בידוד
כן.
כן
באותו הנושא: